Komentar

Правила публікації відгуків і коментарів

1. Відповідальність за контент

  • 1.1. Усі відгуки та коментарі, опубліковані на Сервісі, є особистою думкою користувачів, і адміністрація Сервісу не несе відповідальності за їх зміст.
  • 1.2. На Сервісі діє система постмодерації та автоматичного моніторингу, що допомагає виявляти недобросовісні або шкідливі матеріали.
  • 1.3. Користувачам заборонено: використання нецензурної лексики; розміщення реклами та іншої інформації з метою залучення інтересу до сторонніх ресурсів; публікація відгуків та рекомендацій про заклади, послугами яких вони не користувалися або співробітниками (пов`язаними особами) яких вони є; використання форм відгуків і коментарів не за призначенням (наприклад, тролінг, для розміщення оголошень та ін.); використання контенту Сервісу без дозволу Адміністрації Сервісу; розміщення контенту за допомогою фреймів і інших технологій, які дозволяють користувачеві переглядати контент за допомогою сторонніх сайтів; дублювання контенту з посиланням на джерело в обсязі, який явно невиправданий для поставленої мети; застосування технологій, які блокують частину контенту Сервісу або роботу системи в цілому.

2. Заборони щодо розміщення контенту

  • 2.1. Заборонено публікувати контент, який:

    • містить наклеп, образливі висловлювання, мову ненависті чи загрози;
    • є спамом, рекламним матеріалом або має маніпулятивний характер;
    • містить матеріали сексуального характеру, сцени насильства чи інший неприйнятний контент;
    • включає особисту інформацію третіх осіб без їхньої згоди;
    • порушує авторські права чи права інтелектуальної власності;
    • містить шкідливе програмне забезпечення, віруси або файли, які можуть зашкодити користувачам Сервісу;
    • заохочує незаконну діяльність або порушує чинне законодавство.
    • повідомлення дискримінаційного характеру, включаючи дискримінацію окремих осіб або груп осіб за статтю, віком, расою, національністю та будь-якими іншими ознаками;
    • містить незаконний контент - із зазначенням на будь-які протиправні дії або мають інший зміст, що суперечить чинному законодавству, наприклад, пропаганду заборонених до реалізації речовин;
    • містить розпалювання міжрасової, міжнаціональної, міжетнічної ворожнечі, заклики до порушення чинного законодавства України, зміні державного ладу, підриву територіальної цілісності та/або національної безпеки України і подібний екстремістський зміст;
    • заснований не на власному досвіді, а на думці інших людей, чуток тощо;
    • є конфіденційною інформацією, в тому числі, персональні дані третіх осіб (включаючи номери водійських посвідчень, військових квитків, ідентифікаційних кодів тощо).
  • 2.2. Адміністрація Сервісу залишає за собою право видаляти контент, який порушує ці правила, або блокує облікові записи користувачів, які систематично ігнорують вимоги Сервісу.

3. Об'єктивність відгуків

  • 3.1. Відгуки повинні відображати реальний досвід взаємодії користувача з компанією, продуктом чи послугою.
  • 3.2. Сумнівні відгуки, що, на думку адміністрації або автоматичної модерації, мають замовний характер, можуть бути помічені спеціальною позначкою: «Підозра на замовний відгук. Оцінки з цього відгуку не враховуються.»
  • 3.3. Користувач може зняти цю позначку, надавши докази взаємодії з компанією (чеки, скріншоти листування, договір тощо).
  • 3.4. Користувачам заборонено маніпулювати відгуками для умисного отримання додаткових благ від закладів/організацій. У випадку виявлення Адміністрацією Сервісу факту такого маніпулювання, такий відгук може не бути опублікований на розсуд Адміністрації Сервісу.
  • 1.1. Усі відгуки та коментарі, опубліковані на Сервісі, є особистою думкою користувачів, і адміністрація Сервісу не несе відповідальності за їх зміст.
  • 1.2. На Сервісі діє система постмодерації та автоматичного моніторингу, що допомагає виявляти недобросовісні або шкідливі матеріали.
  • 1.3. Користувачам заборонено: використання нецензурної лексики; розміщення реклами та іншої інформації з метою залучення інтересу до сторонніх ресурсів; публікація відгуків та рекомендацій про заклади, послугами яких вони не користувалися або співробітниками (пов`язаними особами) яких вони є; використання форм відгуків і коментарів не за призначенням (наприклад, тролінг, для розміщення оголошень та ін.); використання контенту Сервісу без дозволу Адміністрації Сервісу; розміщення контенту за допомогою фреймів і інших технологій, які дозволяють користувачеві переглядати контент за допомогою сторонніх сайтів; дублювання контенту з посиланням на джерело в обсязі, який явно невиправданий для поставленої мети; застосування технологій, які блокують частину контенту Сервісу або роботу системи в цілому.

4. Право на зміну правил

  • 4.1. Адміністрація Сервісу залишає за собою право змінювати ці правила у будь-який час без попереднього сповіщення користувачів.
  • 4.2. Актуальна версія правил завжди доступна на Сервісі.

5. Відмова від відповідальності

  • 5.1. Адміністрація Сервісу не несе відповідальності за можливі збитки чи незручності, що виникли через публікацію чи видалення контенту користувачів.
  • 5.2. Реклама чи послуги, що публікуються користувачами чи третіми сторонами, не є гарантією їхньої якості або достовірності з боку адміністрації Сервісу.

5. Відмова від відповідальності

  • 6.1. Адміністрація Сервісу є власником доменного імені www.komentar.in.ua, а також виключним власником прав на об`єкти інтелектуальної власності, представлені на сайті.
  • 6.2. Використання контенту Сервісу не припускає передачу прав інтелектуальної власності сервісу, а також об`єкти права інтелектуальної власності, що становлять зміст сервісу або засоби індивідуалізації товарів і послуг.
  • 6.3. Використання об`єктів права інтелектуальної власності та засобів індивідуалізації, представлених на сайті, можливе виключно з письмової згоди Адміністрації Сервісу.
  • 6.4. Об`єкти права інтелектуальної власності та засоби індивідуалізації товарів і послуг, використані при створенні інформаційних блоків, належать їхнім законним власникам.
  • 6.5. Використання в Сервісі засобів індивідуалізації компаній Клієнта носить виключно інформаційний характер і має на меті поінформувати відвідувачів сайту про існування закладів і використані ними засоби індивідуалізації.
  • 6.6. Розміщуючи на сайті інформацію або інші об`єкти права інтелектуальної власності, Користувачі надають Адміністрації Сервісу виключне право на використання таких об`єктів, в тому числі, але не виключно, видаляти, редагувати, доповнювати, здійснювати переклад і адаптацію, передавати право на використання третім особам за плату або безкоштовно.
  • 6.7. Адміністрація Сервісу має право на здійснення контролю і перевірку наданої Користувачем інформації на предмет порушення авторських прав. Користувач згоден, що вся надана ним інформація, включаючи внутрішню переписку за допомогою функцій Ревізіон, може бути перевірена працівниками Адміністрації Сервісу.
  • 6.8. У разі підозри на порушення Користувачем авторських прав, Адміністрація Сервісу надає всю інформацію про Користувача особам, чиї права, на думку Адміністрації Сервісу, були порушені.
  • 6.9. У разі порушення Користувачем прав та інтересів третіх осіб, Адміністрація Сервісу має право пред'явити до Користувача регресні вимоги, за умови відшкодування Адміністрацією Сервісу наслідків такого порушення.

7. Використання сервісу

  • 7.1. Використання Сервісу автоматично означає згоду з цими правилами.
  • 7.2. Якщо користувач не погоджується з правилами, він зобов’язаний припинити використання Сервісу.
  • 7.3. При виникненні конфліктів між користувачами, Адміністрація Сервісу залишає за собою право провести оцінку ситуації, що склалася, керуючись цими Правилами, і вжити заходів у вигляді блокування або видалення облікового запису користувача, який порушив ці Правила, та наданої ним інформації.
  • 7.4. Адміністрація Сервісу має право залучити Користувача в якості третьої особи, свідка чи іншого учасника процесу в разі виникнення конфліктів чи суперечок.
  • 7.5. Усі правовідносини, які виникають у зв`язку з використанням Сервісу, підлягають тлумаченню відповідними нормами чинного законодавства України, а також звичаями ділового обороту, які застосовуються до таких правовідносин, на підставі принципів добросовісності, розумності та справедливості.