Komentar
зображення компанії

Сільпо відгуки

Продовольчі супермаркети

81 відгуків

2.0

Результати відгуків

Результати відгуків

  • 1.0
    48 оцінок
  • 2.0
    12 оцінок
  • 3.0
    5 оцінок
  • 4.0
    2 оцінки
  • 5.0
    14 оцінок

Статистика на основі 81 відгуків реальних людей

Komentar

У зв’язку з виявленою підозрілою активністю або можливими порушеннями правил платформи, на даний момент здійснюється загальна модерація відгуків. Деякі відгуки можуть бути тимчасово приховані або остаточно видалені без додаткового попередження. Дякуємо за розуміння та співпрацю.

Компанія поки не має відгуків, напишіть перший!

Сільпо відгуки

Продовольчі супермаркети

Торгова мережа "Сільпо" - одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів. Мережа входить до складу торгово-промислової групи компаній України - Fozzy Group. Акції та знижки супермаркету Сільпо завжди радують своїх покупців.Оптову компанію Fozzy заснували в Києві в середині 1990-х четверо шкільних друзів, випускники Дніпропетровського металургійного інституту, - Володимир Костельман, Олег Сотніков, Роман Чигир і Юрій Гнатенко. Вони зайнялися дрібнооптовими поставками чаю і кави, а потім переїхали до Києва і відкрили в місті Вишневе під Києвом магазин Fozzy Cash&Carry (оптовий склад з відкритою викладкою).У березні 2001 року відбулося відкриття першого магазину в Києві. Загалом відкрилося 2001 року - 5 магазинів, 2002 року вже їх налічувалося 22 (Київ, Одеса, Дніпропетровськ, Запоріжжя), 2003 року - відповідно 40, 2005 року - вже 81 супермаркет.Супермаркет "Сільпо" - це магазин самообслуговування, асортимент якого налічує до 20 тис. найменувань продуктів харчування та супутніх товарів. Середня торгова площа супермаркету "Сільпо" 1200 кв.м. У магазинах мережі "Сільпо" продаються товари під власними торговими марками - "Повна чаша" і "Премія".На сьогодні мережа "Сільпо" - один із найуспішніших і найагресивніших гравців українського ринку роздрібної торгівлі. У 2004 році компанія Fozzy Group придбала у банку "Південний" мережу магазинів "Рорус" в Одесі. Через деякий час усі торгові точки "Рорус" пройшли ребрендинг і зараз працюють під вивіскою "Сільпо".Того ж року "Сільпо" поглинуло столичну мережу магазинів "Тіко-Маркет".У лютому 2005 року стало відомо про завершення угоди з поглинання Fozzy Group мережі "Да!Маркет", що складалася з 10 торговельних точок (7 - у Києві, 3 - у Вінниці). Частина з них почала працювати під брендом "Сільпо", а частина перейшла в управління іншого ритейл-напрямку компанії - мережі гастрономів "Фора".У листопаді 2007 року компанія завершила операцію з поглинання запорізької торговельної мережі "Кит" (17 магазинів у Запоріжжі та 1 - у Бердянську). Згідно з умовами угоди, холдинг Fozzy Group встановив контроль над операційною діяльністю запорізької мережі. Крім того, Fozzy Group отримав право довгострокової оренди приміщень магазинів.

Сільпо відгуки